Повернення товару

Повернення та обмін товарів належної якості регулюється Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі. Покупець має право впродовж 14 днів з моменту придбання повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), при дотриманні наступних умов:

  • товар не був у використанні;
  • збережені усі заводські (гарантійні) пломби та ярлики;
  • товар повністю укомплектований;
  • цілісність пакування не порушена;
  • збережений гарантійний талон та документ, який підтверджує оплату;
  • товар не належить до переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню (Перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню відповідно до ЗУ "Про затвердження переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню)");

У разі, коли товар не відповідає даним умовам, продавець має право відмовити у поверненні.

**Умови і причини повернення товару належної якості: **Придбаний товар не відповідає потребам клієнта й відрізняється від того, на який було оформлене замовлення: за торговою маркою, назвою моделі, розміром, кольором, малюнком та іншим можливими характеристиками, властивими цьому товару. **Умови і причини повернення товару неналежної якості: **Товар має виробничий дефект, при цьому: виробник взагалі не має можливості усунути дефект, виробник не має можливості усунути дефект упродовж 14 днів. **Повернення товару: **У разі повернення товару належної якості, покупець повинен повернути його кур'єрською компанією, якою була здійснена доставка даного товару, на адресу відділення кур’єрської компанії, з якого було відправлено товар або шляхом доставки такого товару до пункту видачі, в якому було отримано цей товар. Оплата послуг транспортування товару, що повертається, здійснюється за рахунок покупця і продавцем не відшкодовується. Повернення грошових коштів покупцеві: Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. За домовленістю з продавцем покупець може обміняти товар на товар з тією ж вартістю або з перерахунком ціни. **Для повернення грошей фізичній особі: **Подати заяву на повернення грошей, в якій зазначити: паспортні дані клієнта плюс фото (скан) першої та другої сторінки паспорта (ID-картки), номер картки ПриватБанку. Або, за відсутності, номер картки та реквізити іншого банку плюс фото (скан) лицьового боку банківської картки (для виключення помилок в номері карти), причина повернення, підпис, фото (скан) документа, що підтверджує оплату **Для повернення грошей юридичній особі: **Заява на фірмовому бланку підприємства із зазначенням банківських реквізитів, підписом, печаткою та причиною повернення.